Inden byggearbejderne for alvor går i gang, holder vi opstartsmøde med entreprenøren og jer. Ved dette møde kan der fremhæves hvis der for eksempel er forhold som er vigtige for jer som bygherre under byggesagen.
Efter mødet udarbejder vi informationsskrivelse til jeres beboere, om byggesagen.
Under byggesagens udførsel, fører vi tilsyn med arbejdets udførelse og kontrollerer at entreprenøren foretager kvalitetssikring. Vi afholder løbende byggemøder, hvor vi udarbejder referat, som sendes til jer som bygherre. Afhængig af sagen udfører vi også løbende mangelgennemgange.
Vi står til rådighed for beboerne for spørgsmål og bemærkninger under hele byggeperioden og koordinerer entreprenørens løbende kontakt og orientering/varsling af jeres beboere.
Vi styrer byggeøkonomien og gennemgår entreprenørens á conto begæringer i forhold til byggesagens stade og anviser dem til udbetaling, samt foretager opfølgning i forhold til det godkendte budget.
Når tiden er inde, indkalder vi til afleveringsforretning, vi forestår at afholde denne og vi udarbejder afleveringsprotokol. I forbindelse med afleveringen, gennemgår vi alle de udførte arbejder og noterer eventuelle mangler ned.
Hvis der er mangler ved afleveringen, sørger vi for at følge op på/kontrollere at entreprenøren får udbedret disse hurtigst muligt.
Efter afleveringen udarbejder vi det endelige byggeregnskab for sagen.
Hvis det er nødvendigt, sørger vi for afslutning af byggesagen over for kommunen.